onsdag den 28. august 2013

Fyldt kyllingebryst med bønnefritter



Sundt, nemt og hurtigt



Hvis jeg spørger min kæreste, hvad han kunne tænke sig til aftensmad, får jeg dette svar sådan cirka hver gang: "Noget sundt, nemt og hurtigt"

Bum bum, så står man der i supermarkedet kl. 17.45 blandt skrigende børn og langsomme pensionister og skal være kreativ...

Nu har jeg endnu en god mulighed i ærmet:
Bønnefritter

Hold nu op de smager godt - det skulle man ikke tro, vel?
Men det gør de.
Og det opfylder alle 3 ønsker i stor stil.
Og jeg kan faktisk ikke engang lide bønner ret godt.

Hej Ny ynglings-sund-mad.


Bønnefritter

Frosne bønner
Olie
Krydderier

Kom bønderne i en frysepose
Hæld olie og godt med krydderier over.
Ryst posen godt sammen, så det fordeler sig
Fordel bønnerne på en bageplade

Bages ved 200 g varmluft i ca. 40 min, til de begynder at få farve.


Fyldt kyllingebryst

Kyllingebryst
Hytteost
Krydderier

Skær en lomme i kyllingebrystet
Bland hytteost sammen med krydderier
Kom i lommen

Bages i ca. 30 min ved 200 grader varmluft.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar