fredag den 21. september 2012

Strik


Jeg overgiver mig! Til kulden. Har ellers sendt en pæn invitation til sensommeren, men det er ligesom om, den aldrig kommer forbi. Nu har jeg opgivet den og accepterer at det bare er blevet efterår med alt hvad det indebærer af regn, blæst og kulde. Når det skal være på den måde - og det skal det obviously - så må der varmere tøj på og støvlerne må findes frem.

Jeg har fundet et udvalgt af fine strikbluser. Jeg synes personligt, det er rigtigt svært at købe varme bluser, da jeg ofte føler at jeg drukner fuldstændig. Er det kun mig?

Der findes ret meget gråt og sort i butikkerne (som der jo er hvert eneste efterår) men der har også sneget sig en meget stærk blå farve ind. Og en lilla.. hm, hvor kom den fra, den passer da slet ikke ind i noget - og er egentlig også grim. Overse lige den, tak!

1. Nelly Trend 349,- Køb her
I min søgen fandt jeg en del af disse, med "huller" forneden. Tror det kræver lidt tilvendelse..

2. 2ND day 1500,- Køb her


3. Rut 179,- Køb her

4. S'nob de Noblesse 799,- Køb her

5. Superdry 129,95 € Køb her

6. Soaked in luxury 649,- Køb her


7. Designers remix 1.700,- Køb her

8. Nelly Trend 349,- Køb her

9. Vila 199,- Køb her

10. Munthe plus Simonsen 2.195,- Køb her

11.  Soaked in luxury 599,- Køb her

12. Tiger of sweden 1.300,- Køb her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar