lørdag den 5. januar 2013

{Godt nytår} 2013

Må hellere lige få sagt Godt Nytåårr. :)
Med et nyt år følger selvfølgelig de berømte nytårsfortsætter, og her får I mine:

1. Efter en december med, traditionen tro, aaalt for meget mad, skal der nu smides nogle kilo. Jeg vil udelukkende spise sundt og fremover er jeg hende som siger nej tak til chokoladekagen - jeg vil meeeget hellere have en gulerod. Mmmm hvor smager det bare godt!

2. Jeg vil være hende, som stiller sig op på løbebåndet og bare løber. Og løber. Og løber. Og løber.
Helt uden pause. Og samtidig helt elegant og stilfuldt.

3. Jeg vil aldrig mere være sur, frustreret, irriteret, vrøvle. Bare glad og smilende. Også selvom det er en dum dag. Også når jeg er syg. Også når jeg er sulten.

3. Jeg vil gøre rent og rydde op. Hver dag! Ikke kyle tingene ind i et skab, for så er det da af vejen. Ikke stille mælken ind i køleskabet, selvom den er for gammel.

4. Bruge mere tid på bloggen. Hvorfor skulle jeg ikke kunne nøjes med 6 timers søvn?

5. Farve mit hår oftere - og gerne inden udgroningen når ned til ørene!

6. Skære ned på tøjbudgettet. (Ja jeg ved godt, jeg brugte 2400 på en jakke så sent som i går. Men den var på tilbud. Og helt uimodståelig - og det var helt sikkert det eneste og sidste køb i denne måned) Jeg skal jo spare op.

7. Lave madplan og handle ind én gang om ugen. Ikke stå (hvér eneste dag) og tænke "Nå ja, så må det jo blive pasta med ketchup. Igen"


Så må jeg da være på vej hen mod det perfekte menneske.
Har dog allerede overtrådt samtlige fortsætter. Så kan det også være ligemeget.
Jeg laver nogle nye næste år - og SÅ gælder de altså!

Godt nytår til jer - og tak (helt inde fra hjertet) for jeres besøg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar